I have been

Igår klippte jag mitt hår. Det blev lite kort här och där, jävlans snyggt. Nej men faktistk så syntes det inte, blev bara mer ruffs i det. Jag vill klippa det kortare, fast ändå så att det är lite längre fram vid ansiktet.  
Amen palla nu kom charlotte perllis: HERO LIKE A STAAR, vem f-a-n e de som skickar sånt till mig? Det blir lite för mkt för mitt huvud. Gonatt!
 
PS. Ungefär sådääär, fast lite längre och ruffsigare för jag har mer fluffkänsla.
Så ja nu e de ju bara att börja spy, proppa upp pattarna med silikon så är man snart där :)
image63


Kommentarer
Postat av: shoebox

Det blev nog en snygg frilla, kommer bilder? :)

2008-04-24 @ 22:55:16
URL: http://shoebox.devote.se
Postat av: Vanja

Tack så mycket!
Jag funderade också på lite så, men bestämde mig för att börja såhär, så kan ja klippa till det senare :) men vi vill se en bild på hur det blev! :D

2008-04-25 @ 07:09:13
URL: http://fairlyfly.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...