Hurry up

Felicia: Kan du gifta dig nu?
Jaa, den tanken hade inte hunnit slå mig, men otroligt cooly även om jag inte tänkt att göra det.

Jag kan ju när jag ändå är farten berätta att Jag haatar när jag vaknar av kyrkoklockans kling-ding-pling där ute. Om man inte har vaknat 10.30, kan jag lova er att man gör det då! Dem håller på i hela tio minutrar. Och ärligt.. hur många är det egentligen där inne? 2 personer, kanske 3. Jag tycker dom kan ha sitt plung där inne istället för att väcka ett helt fucking område. Shit säger jag :O

Snart kommer släkten. Hjälp!

image63
Bild,dakota fanning


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag sitter ju längst ned vid skylten i röd kjol ^^

2008-04-19 @ 14:22:53
URL: http://mariahh.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...