Hey boy

Jag som hade ont i hals och huvud igår, varför har jag inte de idag med. Lite.(?) Nu kan jag ju inte stanna hemma med gott samvete. Har redan vart borta mycket från thö skol så det är inte tillåtet idag. Kul också att jag vaknade av mig själv idag, halv åtta:S Och tro mig, det är då fan inte normalt. ^^
Jag tror hela tiden att de är en dag före vad det egentligen är. Det måste bero på all choklad jag inte kan motså att trycka i mig. Måste fän sluta äta godis nu, och jag börjar idag! AAA lycka till säger jag!(Y)
Oh föresten, fyller jag 18år om fem ynka dagar, så det kan väl ta och bli sommar snart. Iallafall lite.

image31

Kommentarer
Postat av: Daniela

Uschusch, lite skönt ändå att höra att man inte är ensam! Krya på dig :)

2008-04-09 @ 18:25:31
URL: http://vivaladaniela.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...